pomoc@pszczelazielarnia.com.pl

+48 792 339 202

16-405 Wiżajny Żelazkowizna 5

Zwroty i odstąpienie od umowy

 W sklepie Pszczela Zielarnia dbamy o zadowolenie naszych klientów.

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt lub odstąpić od umowy, postępuj zgodnie z poniższymi zasadami.

1. Prawo do odstąpienia od umowy Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia otrzymania przesyłki.

2. Jak odstąpić od umowy? Aby odstąpić od umowy:

  1. Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy (możesz go pobrać z naszej strony lub skontaktować się z nami w celu jego otrzymania).

  2. Prześlij formularz drogą mailową na adres: kontakt@pszczelazielarnia.com.pl lub dołącz go do paczki ze zwracanym produktem.

  3. Odeślij produkt na adres: Pszczela Zielarnia Sp. z o.o.
    Żelazkowizna 5, 16-407 Wiżajny

  4. Koszty zwrotu produktu ponosi klient.

3. Zasady zwrotu towaru

  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

  • Zwroty produktów o krótkim terminie ważności, kosmetyków oraz produktów spożywczych są możliwe tylko w przypadku ich fabrycznego zapakowania.

4. Zwrot środków Po otrzymaniu zwrotu i pozytywnej weryfikacji produktu, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni tym samym sposobem, jakim dokonano płatności.

5. Reklamacje Jeśli otrzymałeś produkt wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@pszczelazielarnia.com.pl. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych.

W razie pytań skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@pszczelazielarnia.com.pl lub telefonicznie.